Tilrettelagt treningsprogram og plan...

...uavhengig om du trener på treningssenter, utendørs eller hjemme.

Treningen er lagt opp etter ditt utgangspunkt, behov/mål og baserer seg på den treningen du liker.

Les mer

Individuelt tilpasset kostholdsplan...

...basert på vanlig mat, ut ifra dine preferanser og behov.

Nøkkelen til suksess er et regelmessig og balansert kosthold, basert på en sunn og anbefalt inntak av næringsstoffene.

Les mer

Personlig utvikling, selvinnsikt og måloppnåelse.

Coaching bidrar til nye perspektiver, utfordrer dine sannheter og antagelser og bidrar til indre balanse.

Mental trening gir deg verktøy og teknikker for å komme deg dit du vil.

Les mer

Hjemmelaget knekkebrød

Det finnes mange gode knekkebrød alternativer på markedet nå, men jeg synes ingenting slår mine hjemmelaget. I tillegg vet jeg akkurat hva som er oppi, og kan f.eks. begrense mengden salt, som det ofte finnes mye av i brød og knekkebrødprodukter. Dette knekkebrødet er fullt av fiber, som magen din blir glad for. Bare husk

Les mer

Har du lyst på god holdning?

ØVELSE: YTWL Du trener: Skuldre, rygg og kjerne Startposisjon og bevegelse: Mange kjenner til sangen med bevegelsene «YMCA»- og dette er en øvelse som går ut på å «lage bokstavene»: YTWL, akkurat som i sangen.. Det er ulik startposisjon for de forkjellige «bokstavene», men felles er at man står i en «halveis knebøy» og har

Les mer

Kos deg med påskeegget…

Ikke la deg lure av overskriften, fordi det er ikke det egget som er fylt med godteri jeg mener… Ifølge en rapport fra regjeringen.no (1) spiser vi i snitt 12,5 kilo egg i året. Det vil si ca 190-200 egg per person. Og i påsken dobler vi til og med forbruket vårt og spiser ca

Les mer

Øvelse: Step-up

Step-up er en øvelse mange glemmer eller ikke kjenner til, når man snakker om øvelser for beina. Den er en av mine favoritt øvelser, som jeg bruker både på meg selv og kunder, fordi den er effektiv og mye tyngre enn man tror, og man jobber både med styrke og stabilitet. Man kan også justere

Les mer

Sunnere helgesnacks…:)

Nøttebar med sjokolade og sjokobananbrød Helg igjen, og tid for å kose seg litt ekstra, eller hva? Prøve å bruke litt ekstra tid på å lage noe sunnere snacks. Nøttebarene kan du lett bruke som mellommåltid, og du kan velge om du vil ha sjokolade på den eller ikke…Men Sjokobanabrødet «jukset» jeg litt, og det

Les mer

Introvert eller ekstrovert?

Ny forskning viser at treningsmotivasjon i høy grad avhenger av om du er introvert eller ekstrovert. Sylvain Laborde og Mark S. Allen er forskere i idrettspsykologi, og har forsket mye på ulikte sammenhenger og faktorer mellom idrett og psykologi. (1) (2) Introvert og ekstrovert er ulike typer personlighet. American Psychological Association deffinerer personlighet på følgende

Les mer