Personlig trening

ALLE TRENINGSPROGRAMMER ER SPESIALTILPASSET DITT UTGANGSPUNKT, MÅL OG FREMGANG.
All trening starter med individuell kommunikasjon per mail for kartlegging av treningsstatus, treningsmål, treningskapasitet og sykdom/lidelser/skader det må tas hensyn til. Ut ifra ditt treningsmål gjøres forskjellige tester og målinger på ulike tidspunkter, for å dokumentere utgangspunkt, progresjon og resultater.

DU TRENER ALENE, OG FÅR PROGRAM OG OPPFØLGING AV MEG.
Du trener på egenhånd og det spiller derfor ikke noen rolle hvor du befinner deg i landet. Du kan trene ute eller inne, hjemme eller på et treningssenter. Treningsprogrammet legges opp i forhold til dine ønsker og muligheter. Du rapporterer til meg per mail en gang i uken, og får tilbakemelding, kommentarer og motivasjon til videre arbeid.

Ønsker du å trene sammen med meg i Lillehammerområdet, ta kontakt for mer informasjon om pris og mulighet.

SKADER
I forbindelse med styrketrening vil det kunne forekomme skader, for eksempel betennelser på grunn av overbelastning. Jeg er derfor svært opptatt av at øvelser gjøres riktig og med riktig belastning. Jeg er også svært opptatt av variasjon og å unngå skader som kommer av for mye og ensidig trening over lang tid. Jeg har stor kunnskap om alternative øvelser og om øvelser for restitusjon.

Likevel vil slike skader kunne forekomme. Du er selv ansvarlig for å informere om tidligere skader og å gi løpende og umiddelbar tilbakemelding om treningsverk og øvelser som gir smerte. Dette er nødvendig for å unngå at skader utvikler seg.

Ta gjerne kontakt for mer informasjon og se prislisten for de ulike tilbudene.